Είναι Εφικτό Να Χάσετε 52 Κιλά Σε Ένα Χρόνο

Κοινοποίηση

Σκεφτήκατε ποτέ για το γεγονός ότι η απώλεια 1 κιλού την εβδομάδα αυξάνεται στα 52 κιλά το χρόνο; Αυτό είναι πολύ βάρος.

Είναι Εφικτό Να Χάσετε 52 Κιλά Σε Ένα ΧρόνοΈτσι…. Ας πούμε ότι έχετε μόνο περίπου 20 έως 30 κιλά για να πέσει. Θα μπορούσατε να χάσετε με ασφάλεια αυτό το επιπλέον βάρος σε 10 έως 15 εβδομάδες, ή περίπου 2 1/2 έως 3 μήνες. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ χρήσιμο πράγμα που πρέπει να ξέρετε.

Γιατί δεν πρέπει να προσπαθήσετε να μειώσετε το βάρος πολύ γρήγορα

Πρώτα απ ‘όλα , το σώμα σας τείνει να θέλει να κρατήσει το βάρος? και το πρώτο βάρος που πέφτει είναι συνήθως το βάρος του νερού ή το βάρος του υγρού. Έτσι ώστε τα 10 κιλά που πέφτατε τόσο αβίαστα και να κερδίσετε πίσω εξίσου γρήγορα είναι πιθανώς απλά επιπλέον υγρό.

Ακόμα κι αν προσπαθήσετε να λιμοκτονήσετε τον εαυτό σας, ο μεταβολισμός σας θα επιβραδύνει απλώς σε μια ανίχνευση και θα καταστήσει πολύ πιο δύσκολο να μειωθεί το βάρος. Το σώμα σας σκέφτεται ότι χρειάζεται αυτό το επιπλέον καύσιμο (βάρος) για επιβίωση.

Αργά και σταθερά κερδίζει πάντα

«Αργά και σταθερά …» λέει η χελώνα.

Εντάξει, πώς θα το κάνετε αυτό;

Λοιπόν, η διαρκής απώλεια βάρους σημαίνει βελτίωση των διατροφικών σας συνηθειών και ναι, άσκηση. Αυτό απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Αυτός είναι ένας λόγος για τον οποίο η γρήγορη απώλεια βάρους ακολουθείται συνήθως από γρήγορο κέρδος βάρους – δεν έχετε αρκετό χρόνο για να αναπτύξετε καλές συνήθειες κατανάλωσης και άσκησης.

Μπορείτε να ξεκινήσετε μην παραλείποντας τα γεύματα. Αυτό επιβραδύνει ακόμα περισσότερο τον μεταβολισμό σας. Προσπαθήστε να φάτε πέντε ή έξι μικρά γεύματα την ημέρα για να διατηρήσετε το μεταβολισμό σας αναζωογονημένο και να κάψετε αυτές τις θερμίδες.

Άσκηση – σκεφτείτε ότι απλά δεν έχετε το χρόνο; Τι λέτε για ένα γρήγορο δέκα λεπτά με τα πόδια δύο ή τρεις φορές την ημέρα; Αυτό προσθέτει έως και 20 με 30 λεπτά άσκησης την ημέρα. Και έχετε τα ίδια οφέλη με την άσκηση όλων ταυτόχρονα. Στην πραγματικότητα, παίρνετε το μεταβολισμό σας πιο συχνά όταν σπάσετε την άσκηση σε διαχειρίσιμα κομμάτια.

Η αργή και σταθερή απώλεια βάρους είναι ευεργετική για το σώμα σας και σας βοηθά να προσαρμόζεστε στις νέες συνήθειες φαγητού και άσκησης.

Εκτός αυτού, με όλα τα άλλα στη ζωή που σπεύδουν, γιατί να μην επιβραδύνει κάτι κάτω; Θα νιώσετε υπέροχα όταν το βάρος πέσει και παραμείνει μακριά, μέχρι τα 52 κιλά σε ένα μόνο χρόνο.